вівторок, 9 серпня 2016 р.

Літній букетик



Заздрісно надивившись на художні творіння сестри, я вирішила й собі спробувати щось намалювати. При цьому, я щиро сподівалась на приголомшливий успіх. Щоправда, недовго. Мокрі ляпки на папері швидко дали мені зрозуміти, що акварелька - не моє. Мій новий, недавно придбаний пензлик дивився на мене зі співчуттям, тож я сховала його в шухляду. Тоді на мої очі потрапили кольорові олівці, які, на відміну від пензлика, поглядали на мене з надією і підбадьорливо посміхалися. Через декілька годин кропіткого шкрябання - на папері замайорів букетик з польових квітів.


За основу взяла фото, зроблене на дачі.


Іще пару днів в паттерн-мейкері і букетик можна було починати вишивати.
Для роботи використала тканину Aida 20. А щоб білі квіти не зливалися з фоном, вибрала колір Nougat.



Оформила букетик на підрамник і повісила біля ліжка. Тепер мій ранок, незалежно від пори року, буде починатися з польових квітів.

Схему можна придбати ось ТУТ



Немає коментарів:

Дописати коментар